אחוה משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית. 

 

הסדרה כוללת 3 מוצרי מאפה בטעמים נפלאים ובאיכות של אפייה ביתית: רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון.  

 





העוגות האישיות של אחוה הן הקרובות ביותר לעוגות קונדיטוריה, עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי של שוקולד וקינמון, נימוחות בפה ובעלות טעם של אפייה ביתית. העוגות משווקות באריזה אישית של 120 גרם ומתאימות כארוחות ביניים, כקינוח מפנק ולפתרון אכילה מחוץ לבית לצד שתייה קרה או חמה.

על פי דו"ח של חברת סטורנקסט, פערי המחיר בין "אחוה" לבין המותגים האחרים בתחום הטחינה, החלוה והעוגות הארוזות הוא מעל ל- 20%! אחוה הינה מובילת קטגוריה ומציעה את המחיר הזול לכל אורך השנה, בלי קשר למבצעים. 

סדרת העוגות האישיות החדשה של "אחוה" תימכר במחיר שווה לכל נפש של כ-2.5 – 3.5 ₪ בלבד ליחידה.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", מעל לכ-700,000 עוגות אישיות הוזמנו בחודש אוקטובר, בעיקר על ידי מערכת הביטחון וחברות ההסעדה.

"אנו שמחים לתת מענה לשוק הישראלי, בטח בזמנים כאלה, ולהביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר שווה לכל כיס".  

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 2.5 – 3.5 ₪ לעוגה אישית באריזת 120 גרם.

להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה הישראלית המובילה, יוצאת בקמפיין פרסום לקידום מוצרים המיוצרים בישראל, בדגש על מוצרי מזון כחול-לבן. החברה מעלה פרסום חוצות, בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיות ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות החברתיות, תחת הסלוגן "בשבילי מוצר ישראלי".  


 

 חברת "אחוה", בבעלות משפחת מלאך, נחשבת למובילת שוק הטחינה והחלוה בישראל. תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 265 עובדים, מייצרים מידי יממה 70 טון טחינה גולמית, 30 טון חלוה ו-25 טון מוצרי מאפה. לדברי יעקב מלאך, יו"ר חברת אחוה, "כל בני משרתים ושירתו בצבא בשרות משמעותי, מבחינתי אספקה לצבא ולשירות הבטחון זה קודש". לדבריו, דווקא בתקופה מאתגרת זו, כשכל עם ישראל ומפעלי התעשייה מגויסים למאמץ המלחמתי, יש להעדיף מוצרים המיוצרים כאן על פני מותגים מיובאים.

בתוך כך מדווחת החברה, כי הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון מזין, בעל ערך תזונתית רב והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת למוצרי "אחוה". מאז פרוץ המלחמה פועל המפעל, המתמחה בייצור מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, סביב השעון, וזאת במטרה לעמוד בביקושים העצומים של כלל מערכות הביטחון והבריאות. 


 

המוצר הבולט הוא החלוה במנות הקרב, הנארזת בקופסת שימורים וחטיף החלוה הקלאסי של המפעל. עוד בולטת היא הטחינה המעודנת המשווקת בבקבוק לחיץ, המתאימה לצריכה ישירות מאריזתה ומומלצת ע"י דיאטנים ותזונאים רבים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו גאים לייצר טחינה שורשית ארץ ישראלית ולהיות מפעל שמלווה את צה"ל ומערכת הביטחון בכל מלחמות ישראל, מתקופת הפלמ"ח, הלח"י והאצ"ל, מלחמת העצמאות ועד היום".

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שקית הפלא של בני

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה

הלהיט הגדול של פורים סרט ילדים קונג פו פנדה 4 מגיע למסכים בהוט סינמה