Lavazza לוואצה משיקה בקפסולות חדשות בעלות ניטרליות פחמנית

את המצוינות והחדשנות של לוואצה Lavazza ניתן למצוא כעת בישראל בקפסולות אלומיניום חדשות, התואמות למכונות Nespresso* מקוריות ומוקדשות לתערובות האייקוניות,המבטאות את ההיסטוריה והמומחיות של חברת לוואצה בתערובות קפה 

Qualità Oro, Qualità Rossa, Crema e Gusto Classico, Crema e Gusto Ricco, Crema e Gusto Forte, Dek מרכיבים את המגוון הראשון של מותג קפסולות האלומיניום, בעלות נייטרליות פחמנית. **.

הייחודיות של המותג האייקוני של לוואצה, מגיעה בקפסולות אלומיניום כדי להציע לצרכנים את הארומה והאיכות של התערובות הטובות ביותר של החברה, המאפשרות לגלות מחדש את ההנאה מהקפה האהוב,   עם אפס השפעת פחמן דו-חמצני.

הקפסולות החדשות מציעות שש תערובות אייקוניות, בכדי לספק את הטעמים השונים של כל אוהבי הקפה:

 

Qualità Oro: אלגנטי, בעל ארומה פירותית ופרחונית. הערביקות הטובות ביותר ממרכז ודרום אמריקה. נבחרו, עורבבו ונקלו לשלמות. התוצאה היא סימפוניה של פולי קפה ערביקה משובחים ביותר ומועשרים בתווים פירותיים ופרחוניים 



Qualità Rossa: אספרסו מאוזן בעל גוף מלא, עם טעם נלווה של פירות יבשים. לגימה של שמחה איטלקית, קפסולה המסמלת את אורח החיים האיטלקי. פשוט הניחו את השפתיים שלכם על הספל. הרגישו את ההנאה וכיצד העולם מחייך אליכם 


.

• Crema e Gusto Classico: קפה קרמי מועשר ברמזים של שוקולד מריר, עץ ותבלינים. מושלם להתחיל איתו את היום, Crema e Gusto מבטיח את האיזון בין התכרבלות לנחישות. התחלתם את היום, סיפקתם את החושים ואתם מוכנים לצאת לדרך.

Crema e Gusto Ricco: שילוב עז של רמיזות שוקולד, עץ ואגוזים. נולד להעשיר את האיזון שלכם ומתהדר בחיבור המושלם בין מתיקות ועוצמה. טעמו את הקרמיות שלו, וגלו כמה מהנה עשוי להיות היום שלכם 






Crema e Gusto Forte: תערובת אי
נטנסיבית במיוחד עם תווים חזקים של קקאו ועץ, המשאירים טעם קל של טבק בסוף כל לגימה. הטעם החזק נותן טוויסט מידי וקריאת השכמה. בדיוק כמו הארומה הזורמת מתוך נגיעות הטעם העוצמתי שבקלייה הכהה
.

Dek: עגול ומאוזן היטב, עם רמזים של פירות יבשים וטעם קל של שוקולד. התערובת נטולת הקפאין, מיוצרת בתהליך טבעי, היא האיזון המושלם בין רכות לעוצמה והיא מעורבבת באומנות כדי להעניק חוויה מהנה שלא ניתן לטעות בה.                                                                                                             

מצוינות עם אפס השפעה על Co2**.

השקת קפסולות האלומיניום בעלות ניטרליות פחמנית** התואמות למכונות המקוריות של Nespresso* עולה בקנה אחד עם התוכנית ארוכת הטווח של קבוצת Lavazza, "מפת הדרכים לאפס", שהחלה את דרכה בהפחתת פליטות הפחמן לאורך כל שרשרת הערכים של Lavazza, מגידול קפה, דרך כל שלבי הביניים ועד סוף התהליך. מתוך מודעות מלאה לכך שאי אפשר להפחית לחלוטין את כל הפליטות, החליטה Lavazza לקזז את שאריות פליטת הפחמן שלה, אלה שפשוט לא ניתן לקצץ.

השלב הראשון יושם בשנת 2020 עם פיצוי על פליטות ישירות, על ידי כל מתקני הייצור והמשרדים המסחריים של Lavazza Group . "מפת הדרכים לאפס" עולה בקנה אחד עם אימוץ יעדי הפיתוח בר קיימא של האו"ם ובפרט SDG 12 (צריכה וייצור אחראית) ו-SDG 13 (מאבק בשינויי אקלים), על ידי קבוצת לאווצה. המטרה הסופית היא להשיג ניטרליות פחמנית מוחלטת על ידי קיזוז כל הפליטות הישירות והעקיפות, כלומר כל הפליטות הנוצרות לאורך השרשרת כולה.

מגוון הקפסולות החדשות של Lavazza הוא צעד לקראת פיצוי של פליטות עקיפות לאורך כל שרשרת האספקה, הן במעלה והן במורד הפעילות של הקבוצה, מקפה ירוק ועד לסילוק כולל ייצור, הובלה ושימוש. מחקר "הערכת מחזור חיים" (LCA) על קפסולות אלומיניום התואמות למכונות מקוריות של Nespresso* אושר על ידי גוף שלישי, בהתאם לדרישות UNI EN ISO 14067:2018.

הפרויקט שנבחר לקזז את פליטות הקפסולות הללו הוא MADRE DE DIOS, שהושק בפרו כדי להגן על יערות Madre de Diòs מפני יישובים אנושיים, ובכך לשמור על המגוון הביולוגי המקומי, כמו גם לתמוך בקהילות מקומיות התלויות ביער לצורך הישרדות. מאושר על פי שני תקנים בינלאומיים תובעניים ביותר כמו תקן פחמן מאומת (VCS) ותקן אקלים, קהילה ומגוון ביולוגי (CCB Gold), הפרויקט יצר במהלך 38 השנים האחרונות 470 משרות עבודה (100% מהעובדים הם פרואנים) כדי להגן על האזור ולפתח שיטות יער בנות קיימא, כמו גם שמירה על כ-100,000 דונמים ​​של יער הגשם באמזונס על ידי ניטור 35 מינים מאוימים. הוא מגן על קהילות המקומיות Yine ו-Huitoto וסייע עד כה לחסוך עד 25,000 טונות של CO2.

מחיר :   19,90  לקופסה של 10 קפסולות

מחיר מבצע להשקה: 49,90 ₪ ל-3 קופסאות

להשיג ברשתות השיווק השונות  ברחבי הארץ

 

חברת הקפה האיטלקית מזמינה את הצרכנים הישראלים לצאת למסע במקומות מרכזיים בישראל, כדי לגלות את חווית הקפה האיטלקי האותנטי ביותר ולחגוג את השקת קפסולות האלומיניום החדשות של Lavazza, התואמות למכונות נספרסו* מקוריות. 


 

 

 Lavazza, מילה נרדפת לאיטלקיות ולפרימיום, הכריזה לאחרונה על השקת קפסולות האלומיניום החדשות בישראל, התואמות למכונות נספרסו* מקוריות ומציעות לצרכנים את התערובות, הארומה, והאיכות הבלתי מתפשרת של החברה, בקפסולות אלומיניום. 

 

במטרה לחגוג את ההשקה ואת הטעם האותנטי של הקפה האיטלקי, Lavazza  משיקה כעת בישראל מתחמי פופ אפ קפה חווייתיים, שיעניקו לצרכנים חוויה איטלקית. מתחם הפופ אפ קפה הממותג של לוואצה, יעבור בשישה לוקיישנים מרכזיים ויזמין את הקהל להצטרף למסע חושי, ייחודי, העשוי מטעמי קפה פרימיום.  

 

אספרסו אותנטי, שהוכן עם קפסולות האלומיניום החדשות של Lavazza התואמות למכונות נספרסו* מקוריות, יוגש בחינם לכל העוברים והשבים ויאיר את יומם עם טוויסט איטלקי אותנטי.  

 

מוזיקת רקע תלווה את חובבי הקפה, שיתפנקו בהנאה של הפסקת קפה של לוואצה ובמקום יחולקו גאדג'טים ומתנות, כגון מטריות ממותגות וערכות קפסולות להתנסות ביתית. פינת צילום תוצב להנאת הקהל בחלק מהנקודות. 

 

מתחמי הפופ אפ קפה של לוואצה יוצבו במקומות הללו: 

21 נובמבר – אוניברסיטת תל אביב 08:00-13:00 

24 בנובמבר - חצי חינם שרונים 15:00-21:00 

27 בנובמבר – היכל נוקיה תל אביב 18:00-22:00 

1 בדצמבר – שרונה עזריאלי 08:00-13:00 

5 בדצמבר – מרכז G כפר סבא G 15:00-21:00  

 8 בדצמבר – עזריאלי חולון 08:00-13:00 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שקית הפלא של בני

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה

הלהיט הגדול של פורים סרט ילדים קונג פו פנדה 4 מגיע למסכים בהוט סינמה