המותג הבינלאומי ניין ווסט פותח סניף דגל בדן טאון פתח תקווה

האם ידעתם שנעליים יכולות לשנות את הלוק הכולל? אתן יכולות לזרוק על עצמכן סריג ישן עם חצאית פשוטה, לנעול נעלי עקב ולהראות אלגנטית גם בחורף 

עיר מגורי פתח תקווה התפתחה מאוד בשנים האחרונות.

לאחרונה, נפתח בעיר מרכז עסקים עמי דן טאון עם מרכז מסחרי בו מתחם של פנאי של אוכל, בילוי והלבשה.


לכן לא הופתעתי שהמותג הבינלאומי ניין ווסט פתח השבוע סניף דגל בדן טאון פתח תקווה ברחוב תוצרת הארץ 3, בהשקעה הנאמדת במעלה מחצי מיליון ₪!


זהו הסניף ה-31 של ניין ווסט בישראל והשלישי בפתח תקווה, בנוסף לאלו הנמצאים בעופר הקניון הגדול וקניון עופר סירקין.


 

בכירי מותג האופנה האמריקאי ניין ווסט הגיעו ערב חמישי האחרון (27.10) לאירוע אופנתי לרגל פתיחת סניף הדגל במתחם עמי דן טאון בפתח תקווה,  בו השקיעו מעלה מחצי מיליון ש"ח.

את האורחים קבלו בכירי ניין ווסט, ביניהם: אלמוג שרעבי – מנהל חטיבת ניין ווסט ישראל,  גנית אלון- סמנכ"לית שיווק חברת בריל ואסתר לאומי – מנהלת המותג, בקוקטייל נוצץ, מינגלינג וחשיפת קולקציית הנעלים והתיקים של המותג לחורף 2023. 


 


 

הסניף החדש משתרע על שטח של כ 70 מ"ר ומציע את  קולקציית סתיו-חורף החדשה עם מגוון רחב של  נעלים ותיקים לנשים.


 

בקולקציית חורף שהשיקו יחד עם השקת הסניף, ניתן למצוא מגוון פריטים אופנתיים ועכשויים כמו:  מגפיים ומגפונים, נעלי עקב, סניקרס, נעלי ספורט, מוקסינים, נעלי בובה, כפכפים, תיקים מעוצבים, ארנקים ועוד, והכל במחירים הנעים בין 350 ₪  עד1000 ש"ח. 



 



 


אחד הטרנדים לשנת 2023 הוא שילוב של שחור ולבן.

 

 


 


 

בחרתי במגפיים אופנתיים המתאימים ליום יום וגם עם שמלה אלגנטית ומייד כשנעלתי קבלתי עליהם מחמאות רבות.



לרגל הפתיחה יערכו בסניף החדש מבצעים והנחות של  20% על הקולקצייה החדשה.

 

את האורחים קבלו בכירי ניין ווסט, ביניהם: אלמוג שרעבי – מנהל חטיבת ניין ווסט ישראל,  גנית אלון- סמנכ"לית שיווק חברת בריל ואסתר לאומי – מנהלת המותג, בקוקטייל נוצץ, מינגלינג וחשיפת קולקציית הנעלים והתיקים של המותג לחורף 2023.

 

צילום מריה שוב

אלמוג שרעבי מנהל חטיבת ניין ווסט ישראל פתח את האירוע ואמר: "זו החנות השלישית שניין ווסט פותחת  בעיר פתח-תקווה  והחנות ה 31 בישראל. קבלנו החלטה להתרחבות כוללת של המותג ניין ווסט בארץ שנמצא במגמת צמיחה מתמדת,  בהתאם לאסטרטגיית המותג העולמי, מתוך רצון להמשיך ולתת ללקוחות חווית קניה יוקרתית, בינלאומית עם דגש על שירות פרסונלי".

 לדברי אלמוג שרעבי מנהל חטיבת סופר ברנדס: "קיבלנו החלטה להתרחבות כוללת של המותג ניין ווסט בישראל שנמצא במגמת צמיחה מתמדת, בהתאם לאסטרטגיית המותג העולמית מתוך רצון להמשיך ולתת ללקוחות חווית קנייה יוקרתית בינלאומית עם דגש על שירות פרסונלי"

 

רמי גרינברג – ראש עיריית פתח תקווה אמר: "פתח תקוה עוברת בשנים האחרונות שינויים רבים בכל תחום ובכלל זה בפיתוח מתחמי העסקים והפנאי. במסגרת הפעילות הענפה וההשקעה הגדולה במרכזי העסקים בפתח תקוה אני שמח על  היצע החברות שמגיעות ופועלות בעיר מספקות מקומות עבודה והופכות להיות חלק מהמארג העסקי העצום בעיר. שמח כי גם  רשת האופנה Nine West השיקה את פעילותה בעמי דן טאון. עם תחילת פעילות הרכבת הקלה בעוד כמה חודשים והמשך פיתוח תשתיות התחבורה והפיתוח הסביבתי של אזורי העסקים בעיר אין לי ספק שהמגמה המבורכת הזו תימשך ותתעצם״.

 

אבי יוגב- מנכ"ל אבי יוגב, מנכ״ל מתחם הקניות והבילוי עמי דן טאון חתם את האירוע ואמר: ״אנו מתרגשים לקראת פתיחת חנות הדגל של המותג הבינלאומי האהוב Nine West אצלנו ובטוחים שהיא תמשוך לקוחות רבים, שמחפשים פתרונות אופנתיים ואיכותיים. עמלנו רבות על זיקוק של תמהיל מדויק של עסקים, הרשת מצטרפת לשורה ארוכה של מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים שפועלים בשטחנו והציבור מצביע ברגליים״.

 

 

 

 NINE WEST הוא מותג אופנה בינלאומי המתמחה בתחום ההנעלה והאקססוריז לנשים, שנוסד בניו יורק בשנת 1978 ומאז פרוס  בכ-80 מדינות ברחבי הגלובוס. בשנת 1999, קבוצת בריל (שהיא בעלת מותגים כמוגלי, טימברלנד, לי קופר, נאוטיקה, אימפורים ועוד) רכשה את הזכיינות על הרשת בישראל ומאז פתחה 31 סניפים בכל רחבי הארץ.

 

 

 







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שקית הפלא של בני

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה

הלהיט הגדול של פורים סרט ילדים קונג פו פנדה 4 מגיע למסכים בהוט סינמה