קייטנהסיום החופש הגדול לא נראה באופק ותקופת הקורונה לא עושה את השהות בבית לקלה יותר..בלי שום קשר, חודשים יולי ואוגוסט הם מאתגרים להורים (וגם לילדים) וחום כבד אשר פוסל את רוב פעילויות החוץ. מסגרות חינוך שמתפקדות במתכונת חלקית עד תחילת אוגוסט ורק לילדים הקטנים יותר. הילדים הגדולים יותר "תקועים בבית" ללא מסגרת של קייטנות או מסגרות לילדים בגילאים האלה. חום כבד אשר פוסל את רוב פעילויות החוץ. השנה, האתגר גדול שבעתיים כאשר פעילויות פנים נסגרו כליל, וסדנאות היצירה הציבוריות לילדים בוטלו על מנת למנוע התקהלויות. במטרה לנתק את ילדי מהמסכים ולהוציא אותם מהחדרים בהם הם נצמאים ב"בידוד מרצון" שעות רבות, החלטתי לעניין אותם בקייטנת יצירה ביתית תוצרת בית עם ערכות יצירה מגבס לעיצוב מגוון רחב של צורות: חד קרן, קטר רכבת, קונכיות ועוד עשרות דמויות שונות במשלוח עד הבית! הערכות מתאימות גם לילדים הגדולים יותר (בני נוער בני 13-15) שנהנים ונרגעים תוך כדי יצירה (ריפוי באומנות:) וגם להורים:) לא עבר שעה מרגע ההזמנה, התקשר אלי שליח וכבר בערב התחדשנו בקופסת קרטון עם מגוון צורות מגבס (מופרדים בינהן עם נייר עיתון בו השתמשנו לצורך עבודה נקיה) וערכת צבעים ומכחולים. נקודות חוזק לפי נסייניות הצעירות: 1. הצבע מתייבש מהר מאוד וכך ניתן לייצר עליו עוד.. 2. הצבע רב שימושי קופסאות פלסטיק נסגרות וניתנות לשימוש חוזר 3. הגדולה בת 13 ציינה שיש ריח טוב המגבס והיצירה מספקת ומרגיעה.. 3. קיים מגוון רחב של צורות המתאימות לכל הגילאים על מנת להעביר עוד כמה שעות איכות עם הילדים גם במגבלות התקופה, ערכות יצירה הכוללות פסלוני ודמויות גבס מוכנות, צבעים ומכחולים – כל מה שצריך ליצור פסלון מקושט עם הילדים. ללא ג'ימבורי, בריכות ציבוריות, וכאשר אלפים מילדי ישראל נמצאים בבידוד, ערכות יצירה הכוללות מבחר דמויות ופסלוני גבס מוכנים עם צבעים ומכחולים אשר כלולים בערכה, יעניקו כמה שעות של בילוי איכותי עם הילדים – גם בבית על מנת להעביר עוד כמה שעות איכות עם הילדים גם במגבלות התקופה, ערכות יצירה הכוללות פסלוני ודמויות גבס מוכנות, צבעים ומכחולים – כל מה שצריך ליצור פסלון מקושט עם הילדים. הערכות שמיוצרות בישראל ונמכרות באתר וב"באקלס", עם משלוחים בפריסה ארצית, מגיעות במבחר גדלים: מ- 16 דמויות בערכה בסיסית (95 שח'), ועד ל-50 דמויות בערכת הג'מבו (295 שח') (משלוח חינם מעל הזמנה של 120 שח). פסלוני הגבס נמכרים גם ביחידים (4-12.5 שח'), וכוללים דמויות מעולם הילדים- אוטו, קטר, חד קרן, חמסות, לבבות, צדפים ועוד, אותן ניתן לבחור מראש לפי העדפה אישית, או לקבל מיקס מוכן של מגוון פסלונים. www.buckles.co.il/

סיום החופש הגדול לא נראה באופק ותקופת הקורונה לא עושה את השהות בבית לקלה יותר..בלי שום קשר, חודשים יולי ואוגוסט הם מאתגרים להורים (וגם לילדים) וחום כבד אשר פוסל את רוב פעילויות החוץ.
מסגרות חינוך שמתפקדות במתכונת חלקית עד תחילת אוגוסט ורק לילדים הקטנים יותר. הילדים הגדולים יותר "תקועים בבית" ללא מסגרת של קייטנות או מסגרות לילדים בגילאים האלה.

חום כבד אשר פוסל את רוב פעילויות החוץ. השנה, האתגר גדול שבעתיים כאשר פעילויות פנים נסגרו כליל, וסדנאות היצירה הציבוריות לילדים בוטלו על מנת למנוע התקהלויות.

במטרה לנתק את ילדי מהמסכים ולהוציא אותם מהחדרים בהם הם נצמאים ב"בידוד מרצון" שעות רבות, החלטתי לעניין אותם בקייטנת יצירה ביתית  עם  ערכות יצירה מגבס לעיצוב מגוון רחב של צורות: חד קרן, קטר רכבת, קונכיות ועוד עשרות דמויות שונות במשלוח עד הבית!



הערכות מתאימות גם לילדים הגדולים יותר (בני נוער בני 13-15) שנהנים ונרגעים תוך כדי יצירה (ריפוי באומנות:) וגם להורים:)


לא עבר שעה מרגע ההזמנה, התקשר אלי שליח וכבר בערב התחדשנו בקופסת קרטון עם מגוון צורות מגבס (מופרדים בינהן עם נייר עיתון בו השתמשנו לצורך עבודה נקיה) וערכת צבעים ומכחולים.
למחרת, פרסנו נייר, הבנות (בנות 9 ו13) בחרו את היצירות והתחילו בעבודה..

על מנת להעביר עוד כמה שעות איכות עם הילדים גם במגבלות התקופה, ערכות יצירה הכוללות פסלוני ודמויות גבס מוכנות, צבעים ומכחולים – כל מה שצריך ליצור פסלון מקושט עם הילדים.  


אתן לתמונות לדבר בעד עצמן..כל זה תוך כדי שקט ורוגע בבית (גם להורים וגם לילדים:)


נקודות חוזק לפי נסייניות הצעירות:
1. הצבע מתייבש מהר מאוד וכך ניתן לייצר עליו עוד..
2. הצבע רב שימושי קופסאות פלסטיק נסגרות וניתנות לשימוש חוזר
3. הגדולה בת 13 ציינה שיש ריח טוב המגבס והיצירה מספקת ומרגיעה..
4. קיים מגוון רחב של צורות המתאימות לכל הגילאים (גם יצירות למבוגרים)
5. יתרון של אמא פולניה: הצבע יורד הכביסה (מדובר בצבעי גואש רגילים)


ללא ג'ימבורי, בריכות ציבוריות, וכאשר אלפים מילדי ישראל נמצאים בבידוד, ערכות יצירה הכוללות מבחר דמויות ופסלוני גבס מוכנים עם צבעים ומכחולים אשר כלולים בערכה, יעניקו כמה שעות של בילוי איכותי עם הילדים – גם בבית.

הערכות שמיוצרות בישראל ונמכרות באתר וב"באקלס", עם משלוחים בפריסה ארצית, מגיעות במבחר גדלים: מ- 16 דמויות בערכה בסיסית (95 ש"ח ועד ל-50 דמויות בערכת הג'מבו (295 ש"ח)
פסלוני הגבס נמכרים גם ביחידים (4-12.5 שח'), וכוללים דמויות מעולם הילדים - אוטו, קטר, חד קרן, חמסות, לבבות,פרחים, צדפים ועוד, אותן ניתן לבחור מראש לפי העדפה אישית, או לקבל מיקס מוכן של מגוון פסלונים.  משלוח חינם מעל הזמנה של 120 שח.


הזמנות ופרטים באתר: http://www.buckles.co.il/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שקית הפלא של בני

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה

הלהיט הגדול של פורים סרט ילדים קונג פו פנדה 4 מגיע למסכים בהוט סינמה