ופלים ועוגיות של מן

 

זה לא סוד שילדים אוהבים ופלים ועוגיות...

הילדים שלי לא שונים בזה מהילדים האחרים והתלהבות הייתה בשיאה כאשר פתחתי אריזות של ופלים מחברת מן הידועה בייצור ושיווק וופלים ועוגיות.

מסתבר, כי חברת "מן" חוגגת בימים האלה 60 שנים להיווסדה ומרעננת את המותג הנוסטלגי והשפה העיצובית של מוצרי החברה.

בימים האלה, חברת "מן" מייצרת למעלה מ- 30 מוצרים של ופלים ועוגיות במגוון טעמים וגדלים. כל המוצרים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, פרווה, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים וטבעוניים – ללא רכיבים מן החי (פרט לעוגיות גרנולה).

"מן" הנה יצרנית  המתוקים הגדולה בישראל אשר תשווק את מוצריה עם תו הטבעונות. הסמל החדש יוטבע על מוצרי החברה, בהם אריזות העוגיות והוופלים המוכרים והאהובים, הפופולאריים מאוד בקרב צרכנים טבעונים.

במגוון מוצרי הופלים – ופלים משובחים בטעם שוקולד, חלווה, לימון, וניל, וקפה, באריזות 180 – 500 גרם.

במגוון מוצרי העוגיות – עוגיות בטעם שוקולד, עוגיות שומשום, מחיטה מלאה, בטעם לימון, בטעם חמאה ועוד, באריזות 180 – 600 ק"ג.

במגוון מוצרי הופלים והעוגיות המצופים – ופלים מצופים, קוביות ופל מצופה, עיגולי שוקו מצופים ועוד, באריזות 200 – 1 ק"ג.

במגוון מוצרי המאגדות – מאגדות ופלים עשירייה בטעם שוקולד, ופלים מצופים, ופל במילוי קרם אגוזים ועוד, 10 יחידות של 25 גרם בממוצע.

במגוון המוצרים ללא תוספת סוכר ועם ערכים משופרים – עוגיות גרנולה ללא סוכר, עוגיות בטעם וניל ללא סוכר, עוגיות שיבולת שועל וקמח מלא, עוגיות מחיטה מלאה, ופלים מקמח חיטה מלאה, באריזות 180 – 300 גרם.

העוגיות מצויינות עם כוס קפה על הבוקר..

לפני כשנה החלה "מן" בהליך מקצועי של ריענון פני החברה ומוצריה, לרגל 60 שנות קיומו של מפעל הופלים והעוגיות המשפחתי. התהליך כלל שדרוג הלוגו ושפה תדמיתית חדשה, עיצוב אריזות חדשות והוספת סימוני מזון חדשים על גבי המוצרים. בתהליך העבודה הקפידה החברה לשמור על חזות וערכי המותג הנוסטלגי עם הטעם המוכר כל כך לצרכן הישראלי מאז ימיה הראשונים של המדינה, מחד, ולהביאו למקום עיצובי חדש, מרענן, בולט ועדכני שישדר את יציבות החברה והתפתחותה לאורך השנים, מאידך. תוצאות המהלך משאירות כל צרכן ישראלי באשר הוא, עם טעם מתוק בפה למותג האהוב.

הופלים המצויים בחזית האריזה אוירו בתנוחה חדשה, קונטרסטית ונחשקת, אשר מאפשרת לצרכן לבחון את הופל על כל צדדיו. לצידם נוספו איורים משניים להמחשת הטעם בכל אריזה, דבר המבליט עוד יותר את נראות האריזה על המדף ומשרה בה אווירה חדשה ורעננה. עבור היתרונות הייחודיים לופלים "מן" משחר היווסדה של החברה, בהם ללא צבעי מאכל, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים, טבעוניים וללא רכיבים מן החי, עוצבו אייקונים חדשים המתאימים לשפת המותג החדשה ומופיעים בצורה ברורה ובולטת בחזית האריזה

"מן" הוסיפה למוצריה את סמל הטבעונות של עמותת ויגן פרנדלי, הפועלת להפיכת אורח החיים הטבעוני זמין ונגיש בקרב חברות המזון הישראליות. כל מוצרי החברה, למעט עוגיות הגרנולה, קיבלו את תו התקן של ויגן פרנדלי ואושרו כמוצרים טבעונים. בכך הופכת "מן" ליצרנית המתוקים הגדולה בישראל אשר תשווק את מוצריה עם תו הטבעונות בשוק הכללי. הסמל החדש יוטבע על מוצרי החברה, בהם אריזות העוגיות והופלים המוכרים והאהובים, הפופולאריים מאוד בקרב צרכנים טבעונים.  

בצעד זה מעמיקה חברת "מן" את שיתוף הפעולה עם עמותת עתיד טבעוני (ויגן פרנדלי) אשר עובדים יחדיו למעלה משנה וחצי. החברה אף משתתפת באירועים ההמוניים של העמותה לקהל הרחב, ולקחה חלק משמעותי באירוע הטבעונות הגדול ביותר בישראל שנערך בסוכות בפארק הלאומי בר"ג. מייסד עמותת ויגן פרנדלי עמרי פז: "אנו שמחים ונרגשים לקראת המהלך המבורך של חברת מן שהחליטה להנגיש את עשרות מוצריה לקהל הטבעוני ההולך וגדל בארץ". 

כחברה ישראלית, ציונית ותיקה, גאה "מן" לסמן את מוצריה בלוגו "מיוצר בישראל", מתוך אמונה בחיזוק החברה הישראלית וסיוע לקהילה, לעסקים ולמדינה. העדפת ספקים וחומרי גלם ישראלים, העסקת עובדים ישראלים בלבד תושבי האזור, פעילות מוצלחת במבצעי צה"ל בהם מבצע "צוק איתן", ותרומה שוטפת לעמותות וארגוני צדקה ישראלים, הינם חלק מפעילותה השוטפת של החברה.

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שקית הפלא של בני

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה

הלהיט הגדול של פורים סרט ילדים קונג פו פנדה 4 מגיע למסכים בהוט סינמה