וודקה אימפריאל קולקשן גולד

 וודקה אימפריאל קולקשן גולד, הוודקה המובילה של חברת האלכוהול הגדולה "לדוגה מסנט פיטרסבורג, רוסיה,מגיעה לישראל.

הוודקה מיוצרת בתהליך ייחודי לחברה, המעניק לה ארומה אגוזית ועדינה, טעם רך ואיכות זיקוק מהגבוהות בעולם.

 

באירוע השקה נוצץ ויוקרתי בו השתתפו אורחים מחו"ל, אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל זרם המון וודקה.

הייחודיות של הוודקה פרט לתהליך סינון המיוחד אותו היא עוברת, היא בפתיתי זהב אשר תמיד התקשרו ברוסיה עם עושר (מדובר בזהב אכיל אשר לא מהווה בעיה בריאותית) משם מגיעה דעה קדומה שמי ששותה זהב הופך לעשיר.

כמובן שניסיתי את הרעיון על עצמי:

בימי העבר הרחוקים, הגישו וודקה עם פתיתי זהב לפיוטר הראשון ברוסיה.

 הרבה זהב היה באוויר כולל הבנות בבגדי זהב:

 דוגמניות בלונדיניות יפייפיות סובבו את ראשי הגברים במקום (כולל את זה של בעלי:)

כל זה על רקע צילומים של הצלם רון קדמיאשר  יצר תערוכת צילומים אמנותיים מתחת למים  clear gold תחת הקונספט "הבהלה לזהב מתחת למים".

גם אני רציתי להרגיש כדוגמנית לרגע:)

התערוכה נוצרה בהשראת הוודקה עטורת הפרסים הבינלאומיים "אימפריאל קולקשן", אשר מציגה שני בקבוקי וודקה חדשים ל"אימפריאל קולקשן": וודקה סופר-פרימיום קלאסית (גולד) ווודקה סופר-פרימיום יוקרתית (גולדן סנואו) עם פתיתי זהב אמיתי 24 קאראט.

למשך 3 החודשים הקרובים, התערוכה, אשר תלווה את כניסת המותג לראשונה לישראל,

 

חנויות אלכוהול ויין מקצועיות שבהן תוצג התערוכה של רון קדמיף ליקר מרקט xo - קריותרד &בראון -  עפולהעולם המשקאות - עפולהבנא משקאות -  צומת בילובנא משקאות - ירושליםבנא משקאות - פ"תמנשה משקאות - קריית שמונהשר המשקים – קריית גת

על מוצרי "אימפריאל קולקשן":

בקבוקי "אימפריאל קולקשן גולד" מגיעים לארץ בשתי גרסאות: וודקה סופר פרימיום קלאסית, מהמשובחות בעולם, בעלת ארומה אגוזית ונגיעות של דומדמניות. לצידה ישווק גם בקבוק "אימפריאל קולקשן גולדן סנואו", היכיל את אותה וודקה ובתוכה פתיתי שלג מוזהבים אמיתיים של כ-24 קראט, המיוצרים בתהליך מיוחד בגרמניה ומקנים לה מראה מרהיב ונוצץ מעבר לטעמה הייחודי. לאורך השנים, האמונה הרווחת ברוסיה הייתה ,כי כל השותה וודקה עם פתיתי זהב יזכה לעושר רב, ולכן הפכה וודקה זו למוצר חובה בכל המסיבות והנשפים ברוסיה. סוג של תכשיט, אם תרצו.

 

מהדורה אקסקלוסיבית בהשראת בית קרל פברז`ה-

הוודקה קיימת גם במהדורה מיוחדת ואקסקלוסיבית שעוצבה בהשראת בית קרל פברז`ה, מעצב הצאר הרוסי.

המארז המיוחד במינו בצורת ביצת פברז`ה מוזהבת 24 קארט, משובצת באבנים, כולל בתוכו 4 כוסות מזכוכית ונציאנית נדירה ובקבוק אימפריאל קולקשן מאותה זכוכית.

המארז עוצב ע"י אמנים ונציאנים מהוותיקן המתמחים בעיצוב בית פברז`ה, ונמכר בארץ במחיר של כ-15,000 ₪ לבקבוק.

תהליך הייצור:

לייצור הוודקה משתמשים במים מאגם ה"לדוגה" שבסנט פיטרסבורג,אחד מהאגמים הגדולים באירופה, המפיק מיםנקיים וצלולים עם מעט מינרלים ובעלי טעם עדין. הכוהל הינו מהרמה האיכותית ביותר ומיוצר מחיטה ושיפון, המבשילים בשדות חקלאיים במרכז ודרום רוסיה.

על מנת להגיע לאיכות כוהל סופר- פרמיום, בה מתאפיינת וודקה ייחודית זו, משתמשים במפעל בכל הטכנולוגיות המודרניות והמשוכללות בתחום זה. הוודקה עוברת לא פחות מ- 12 סינונים, 5זיקוקי פחם ולאחר מכן אף תהליך סינון נוסףוייחודי ששימש את בתי הקוניאק בצרפת לאורך השנים ונעשה בעזרת תאי אצה ייחודית וקדומה.בתהליך הייצור משתמשים באגוזי ארז ודומדמניות שחורות, המעניקים לוודקה ארומה וטעם ייחודיים.

עיצוב הבקבוק:

 

בקבוקי סדרת אימפריאל קולקשן גולד מיוצרים מזכוכית גרמנית מובחרת, ועוצבו בהשארת בית הצאר הרוסי.

על הבקבוק מוטבעת חותמת מוזהבת בדמותו של הצאר, שעוצבה על ידי מומחים צרפתיים. לבקבוק מצורף ספרון הסברה על תהליך ייצור הוודקה, המחובר לבקבוק באמצעות צמה מצופה זהב ומדליית זהב אמיתית עם חותמת הצאר.

 

פרסים בינלאומיים:

 

וודקה אימפריאל קולקשן גולד זכתה במגוון תחרויות ברחבי העולם, ביניהם 4 פרסים חשובים בתחרות   VODKA MASTERS 2012 בלונדון:

Imperial Collection Gold – Europe – Gold

Imperial Collection Gold - Rest of World – Silver

Imperial Collection Gold - Premium – Gold

Imperial Collection Gold - Design and Packaging - Master

 

זאת ועוד, סדרת "אימפריאל קולקשן גולד "  זכתה במדליות זהב במגוון תחרויות האלכוהול הנחשבות בעולם בניהן התחרות הבינלאומית למשקאות חריפים בסן פרנסיסקו. כמו כן, חברת "לדוגה" קיבלה תעודת הוקרה על הוודקה מנשיא הפדרציה הרוסית.

 

קבוצת "לדוגה":

"וודקה אימפריאל קולקשן גולד" היא מוצר הדגל של קבוצת "לדוגה" הרוסית, היושבת בסנט פטרסבורג ונמנית בין 10 יצרניות האלכוהול הגדולות בעולם. הקבוצה כוללת בתוכה גם את "פרוקו שולץ" הצ`כית,יצרנית האבסינת` הגדולה בעולם ואת יקבי "ריוחה" הספרדים. וודקה אמפריאל קולקשן גולד משווקת ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם.

קבוצת "לדוגה" החלה לייצר משקאות חריפים ב-1997, וכיום מפיצה יותר מ-100 סוגים שונים של משקאות ונמנית בין 10 יצרניות האלכוהול הגדולות בעולם. חברת א.ג.ת.ד, מייבאת ומשווקת של מוצרים אלכוהוליים ויינות, תשווק את הוודקה בארץ החל מנובמבר 2012.

מחיר לצרכן:

בקבוק "אימפריאל קולקשן גולד" (תכולה): 100 ₪

בקבוק "אימפריאל קולקשן גולדן סנואו" (תכולה): 150 ₪


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שקית הפלא של בני

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה

הלהיט הגדול של פורים סרט ילדים קונג פו פנדה 4 מגיע למסכים בהוט סינמה