בית ספר לבישול הילדים לומדים ממקצוענים 2013

גשם בחוץ ואין כל כך הרבה רעיונות מה אפשר לעשות עם הילדים בבית..
החלטנו לקפוץ לקניון שרונים להשקת סדרת סדנאות בישול ואפיה לילדים לפי הקונספט החדשני המאפשר לילדים ובני נוער לקחת חלק בפעם הראשונה בפעילות קולינרית שתכניה נבנו באופן ייחודי לילדים.

''''
הגענו בשעה 18:00 למחזור השני של הפעילות (מחזור ראשון התקיים בשעה 17:00 -כל מחזור אורך כשעה)
''
הקורסים מועבריםעל ידי שפים מומחים בתחומם, ומדי חודשיים ייפתח קורס בנושא אחר. הפעילות מותאמת לכל כיס ולכל ילד המעוניין לשכלל את יכולותיו במטבח עד לכדי התמקצעות.

קורס האפייה הועבר ע"י השפית-קונדיטורית אסטלה, והילדים למדו להכין "באלגן של הקיסר" או במילים מקצועיות יותר "קייזר שמארן": פנקייק בלאגן עם ריבת דובדבנים.
''
''
מדוע בלאגן של הקיסר? אסטלה הסבירה לילדים שהקיסר רצה להכין לעצמו מאכל מיוחד, הוא זרק את כל המרכיבים אל תוך הקערה ואז נוצר לו בלאגן.
''
אז מה כולל הבלאגן של הקיסר?
בקערה הילדים ערבבו 3 כפות קמח עם כף סוכר עם חלמון אחד וחלבון אחד מוקצף, הוסיפו 1/2 כוס חלב וערבבו טוב טוב.מטגנים את הבלילה על מחבת שחוממה מראש, מוסיפים כדור גלידה וריבת דובדבנים והמנה מוכנה!
http://youtu.be/UGb1-pXK3ZY
''''
''''
בסוף טעמו הילדים את מעשה ידיהם:
''''
''
כל משתתף בסדנא מקבל חבילה אישית הכוללת תיקיה, סינר, כובע שף, מארז מתכונים, פלייסמנט ומדבקה לקישוט הכובע.
''
הפעילות תתקיים מדי יום רביעי במתחם מיוחד שייבנה לטובת בית הספר לבישול, במתחם שרונים, כאשר השיעור הראשון יתחיל בשעה 17:00 והשני בשעה 18:00.

משך כל קורס 6-7 שיעורים, כאשר עלות קורס עומדת על 60 ₪ בלבד, הנתרמים לילדי עמותת "כנפיים של קרמבו", תנועת נוער לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שקית הפלא של בני

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה

הלהיט הגדול של פורים סרט ילדים קונג פו פנדה 4 מגיע למסכים בהוט סינמה