מגב הקסם של ניקול

  החדשות מכילות חומר ניקוי +מלח+נוזל הברקה. הייחודיות של פיניש קוואנטום היא:  •בעל טכנולוגיית הניקיון המובילה ביותר בקטגוריה- אין מתחרה ישיר בארץ ! •הטבליה מחולקת ל-3 תאים, לכל אחד מהם תפקיד ספציפי בניקיון הכלים   •הפרדת התאים מאפשרת שילוב חומרים שונים, אשר לא ניתן לערבב ביניהם בפורמטים אחרים   •שילוב פעולות: חומר ניקוי + פעולת מלח + פעולת הברקה   •הPOWERBALL בטבלייה מכיל ג'ל מיוחד המעניק ברק מושלם   •אין צורך להסיר את העטיפה-היא מתמוססת עם הטבליה: פותר את בעיית פתיחת העטיפה עם ידיים רטובות ומונע את הצורך לגעת בחומר הניקוי ישירות התוספת הייחודית, אשר לא הייתה בדגמים הקודמים, היא שאין צורך להסיר את העטיפה של הטבליות. כמו כן בטבליות החדשות נוסף גיל לברק יהלום מושלם.   אני משתמשת המון בתבניות פיירקס (בעיקר לאפייה ואיחסון האוכל). קורה - - - הרבה פעמים כשאני מוציאה תבניות לאחר הרבה ימים במקרר, האוכל נדבק לצדדים וקשה מאוד לנקות אותו. נדרשת עבודת ידיים רצינית ושטיפה ידנית במים וסבון כלים.   בתהליך איתור הלכלוך משתחרר חומר מרכך אשר מפרק את שאריות המזון כך שהן נשטפות בקלות והכלים נותרים נקיים ומבריקים מתמיד  עשיתי בתבנית פיירקס פשטידת תפוחי אדמה פשוטה, מצ"ב המתכון: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1905367&r=1 והפשטידה יצאה כך:   והתבנית נראתה ככה לאחר הוצאת הפשטידה. עם הטבליות החדשות של פיניש קוואנטום, המצב נעשה קל יותר: הנוסחה החכמה לניקיון ממוקד: מיקרו קפסולות ייחודיות מאתרות באופן ממוקד את  שאריות המזון הקשות ביותר (גם אלה שנתקעות בקצוות של הפיירקס...) היתרונות של שימוש במדיח  ובטבליות: חיסכון במיים כשחושבים על קניית מדיח כלים, הפיתוי נובע בעיקר מהרצון לחסוך את העבודה הידנית שבשטיפת כלים מול הדחת הכלים על-ידי מכונה. מדובר בחיסכון לא 1907896 yulimam צרכנות לילדים ולגדולים : צרכנות, גידול ילדים, מתכונים, אירועים, ביקורת מסעדות ועוד... 131881 ניקול- מגב הקסם החדש

קבלתי להתנסות מאתר WOM  http://www.wom.co.il את מגב הקסם של ניקול לניקוי פרקטים ומשטחי רצפה אשר מתלבש בקלות על המגב הביתי ונראה כך:

המגב מיועד לניקוי יסודי והברקה של פרקטים ומשטחי רצפה ללא צורך בכמות גדולה של מיים. 

 כלל ידוע הוא שכאשר רוצים לנקות רצפת פרקט, בין אם מדובר בפרקט למינציה או בפרקט עץ טבעי, מומלץ שלא להשתמש בכמויות גדולות של מים על מנת לשמור עליו. מגב הקסם של ניקול הינו פיתוח של מטלית מיוחדת העשויה 100% מיקרופייבר, מתלבש על המגב הביתי הסטנדרטי באמצעות פסי הצמדה רב פעמיים ומאפשר ניקוי עדין אך יסודי  של פרקטים תוך שימוש במעט מים. בזכות סיבי המיקרופייבר, מגב הקסם אינו משאיר סימנים וסיבים ואינו שורט את הפרקט.

השימוש במגב הקסם הינו פשוט ונוח.  בעת פעולת הניקוי ניתן לתמרן ולנקות פינות שהגישה אליהן קשה.  מגב הקסם ניתן לשימוש רב פעמי ולרחיצה במכונת כביסה. בעת השימוש מגב הקסם אינו מתנתק מהמגב הביתי, הוא נוח לאחסון, מתייבש על המגב ויכול להישאר  עליו עד השימוש הבא.


היות והמגב עשוי ממיקרופיבר, הוא לא משאיר סימנים וסיבים.

הילדים שלי ישר התלהבו מהמגב והתחילו לנקות את הבית;)

איזה כייף לי

 

כיצד משתמשים ?
מרטיבים את מגב הקסם במים וחומר ניקוי לפני ההלבשה על המגב וסוחטים לדרגת הרטיבות הרצויה.
מלבישים על המגב הביתי תוך כדי סגירת רצועות ההצמדה.
במהלך הניקוי ניתן לשטוף את מגב הקסם מתחת לברז גם מבלי להוריד אותו מהמגב הביתי.
ניתן להשתמש במגב הקסם כשהוא יבש גם ליבוש והברקה של רצפת הפרקט.

 

מגב הקסם מתאים להלבשה על מגב ביתי סטנדרטי ברוחב 40-44 ס"מ נסחט בקלות,ניתן לכבס בכל מכונת כביסה, לכבס ביד, ולתלות בחוץ:

 את בטח שואלת את עצמך מה כל כך מיוחד במגב הקסם?

מאפשר ניקוי קל ומהיר של רצפת הבית בסוף היום: פשוט מרטיבים את מגב הקסם במים,סוחטים ומעבירים ניגוב. אין צורך בדלי וניתן אף לוותר על חומר ניקוי -הטיפ מצויים בתקופתנו בה חוסכים במיים

בזכות סיבי המייקרופייבר, מגב הקסם סופח אליו את כל הלכלוך, הפרורים והאבק מבלי להשאיר סימנים וסיבים. 

בזכות פסי ההצמדה מגב הקם אינו מתנתק מהמגב הביתי במהלך הניקוי.

בגמר השימוש ניתן לייבש על גבי המגב הביתי ולהשאיר עליו עד שימוש הבא (אני תולה בחוץ).

ניתן לרחיצה במכונת כביסה

מתאים במיוחד לפרקטים: מאפשר לנקות את רצפת הפרקט ביסודיות אך בעדינות, תוך שימוש במעט מים לשמירה על הפרקט

מתאים גם כמטלית לייבוש והברקה הרצפה לאחר השטיפה.

 

אני  ממליצה על מגב הקסם של ניקול המתאים לכל בית ומשפחה


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שקית הפלא של בני

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה

הלהיט הגדול של פורים סרט ילדים קונג פו פנדה 4 מגיע למסכים בהוט סינמה