מוצרים החדשים מבית ballons


גם בתור אמא לשני ילדים קטנים עדיין חשוב לי להיות יפה ומטופחת. לכן שמחתי מאוד כאשר יצאו לשוק המוצרים החדשים מבית ballons- אשר עוזרים לי להתמודד עם מטלות האיפור וטיפוח. 

 

המוצרים אותם קיבלתי להתנסות היו:

1. מקלונים להסרת ותיקון איפור ולק

בלונס, המותג המוביל בישראל למוצרי צמר גפן וכותנה לטיפוח הגוף, משיק מוצר חדשני בתחום מקלוני כותנה לשימוש קוסמטי: לראשונה, מקלונים ייעודיים להסרת ותיקון איפור ולק.

 

 

פעמים רבות קורה, שאני שמה לק והוא נוזל בקצות האצבעות. כשזה קורה, אני נעזרת במקלוני בלונס המיועדים בדיוק למטרת תיקון הנזילות.

 

בלונס- מקלוני כותנה לשימוש קוסמטי, הינו מקלון שבקצוותיו 2 פונקציות קוסמטיות שונות וייחודיות:

מצד אחד מקלון כותנה להסרת איפור עיניים, המעוצב בצורה המדמה צורת עפעף ובמרקם המותאם להסרת איפור עיניים.

אני  משתמשת המון במקלוני בלונס לתיקון האיפור של אייליינר או מסקרה.

מצד שני מקלון כותנה מחודד לתיקון עדין של טעויות איפור ולק.

המקלונים עשויים 100% כותנה טבעית, ככלל מוצרי הכותנה של בלונס.

המקלונים מגיעים באריזה בת 80 יחידות הנמכרת במחיר מומלץ לצרכן: 8.99 ₪.

ניתן להשיג ברשתות הפארם- סופר פארם, ניו פארם ובחנויות הפארם הפרטיות הנבחרות.

 מוצר נוסף מבית בלונס שיצא לשוק הוא:

2. מטליות לחות להסרת איפור:

אני עובדת במשרה מלאה ונמצאת הרבה בשטח, אין באפשרותי להיסחב עם מסיר איפור על מנת לתקן את נזקי הסביבה או את נזקי מסקרה נוזלת. המטליות של בלונס מספקות לי פתרון זמין ונוח למצבים אלו.

גם לנסיעות שלי לחופשות בבתי מלון (כן, גם זה קורה לפעמים....)אני לוקחת את המטליות ומסירה איפור מהר ובקלי קלות.

המטליות מכילות נוזל השומר על רמת ה-PH הרצויה של עור הפנים ואינו גורם לגירויי בעיניים.

כמו שכולנו מרגישים, חג הפורים בפתח...

הידעתם שניתן להשתמש במטליות לצורך הורדת האיפור של הילדים לכבוד החג?

כך, כאשר איפרתי את הבת שלי לחתול (ציירת אני כבר לא אהיה), ניתן לראות לפני ואחרי- האיפור יורד לגמרי!

האריזה של מטליות לחות להסרת איפור כוללת 25 יחידות. מדובר במטליות גדולות ועבות במיוחד המתאימות לעור הפנים, העיניים והשפתיים וללא אלכוהול.

 

3. פדים קוסמטיים של בלונס:

בעזרת הפדים הקוסמטיים של בלונס אני מורידה את האיפור בקלי קלות בלי להסתבך עם חתיכות צמר גפן.

הפדים קוסמטיים של בלונס הינם בדיוק בגודל המתאים, ומותאמים במיוחד להורדת איפור בקלות: פד אחד מספיק להורדה אחת של איפור. הם פותחו בטכנולוגיה מתקדמת ואינם מותירים סיבים על העור, חסכוניים בספיגת הקרם/נוזל. הפדים מיוצרים מכותנה טבעית ואיכותית, הם רכים במיוחד ונעימים למגע.

לסיכום,מוצרים איכותיים ומומלצים.

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שקית הפלא של בני

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה

הלהיט הגדול של פורים סרט ילדים קונג פו פנדה 4 מגיע למסכים בהוט סינמה